ChristenUnie en SGP zetten samenwerking in Leusden voort

cu-sgp-vierkant (Custom)maandag 12 juni 2017 19:36

De afdelingen van ChristenUnie en SGP in Leusden hebben de samenwerking voor de komende vier jaar opnieuw bevestigd. Dit komt mooi tot uiting in de nieuwe website die is gelanceerd. Alle informatie over het werk van de fractie, wie ze zijn, wat ze doen en waar ze voor staan is vanaf nu te vinden op www.cu-sgp.nl

“We zijn erg tevreden over de manier waarop de fractie van de ChristenUnie-SGP in de afgelopen jaren hun werk hebben gedaan, aldus Jan van Loenen , voorzitter van de lokale ChristenUnie vereniging. We zien dan ook geen reden om deze samenwerking niet voort te zetten. Jan Schouten van het SGP-bestuur laat weten dat de SGP graag verder wil in deze constructie. “Deze fractie heeft laten zien dat ze constructief samenwerkt met behoud van eigen accenten”. De komende tijd zullen de besturen dan ook weer aan de slag gaan om een diverse en aansprekende lijst samen te stellen van mannen en vrouwen op weg naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2018.

Op www.cu-sgp.nl een overzicht van de huidige actuele thema’s die spelen in de gemeente Leusden. Zoals het weblog van fractievoorzitter Karolien Pouwels. Filmpjes van de raadsleden Wout van den Brink en Wim van Hell met een update over de realisatie van de verschillende speerpunten uit de vorige campagne. Ook valt er meer te lezen over de mensen van de ChristenUnie-SGP fractie.

Reacties op 'ChristenUnie en SGP zetten samenwerking in Leusden voort'