Campagneactiviteiten Biezenkamp

vrijdag 28 februari 2014 22:00

De ChristenUnie-opent zaterdag 1 maart 2014 een eigen winkel in het winkelcentrum ‘De Biezenkamp’. ‘Investeren in Leusden’ is de slogan van de partij en dat is volgens Jan Overweg het hardste nodig in ‘De Biezenkamp’. Vanaf 1 maart kunnen de bewoners en ondernemers daar terecht voor een luisterend oor en om hun verbeterideeën aan te dragen.

Leusden is opgebouwd vanaf de jaren ’70 en groeide door tot een dorp van bijna 30.000 inwoners.
Na ruim 40 jaar is het tijd voor een nieuwe impuls, maar dat valt niet mee door de financiële crises die we meemaken. Echter, Leusden heeft meer dan 35 miljoen op de spaarrekening staan en daar mag mee gewerkt worden volgens Jan Overweg, lijsttrekker van de CU-SGP.
Het verkiezingsprogramma zegt: De Biezenkamp als ‘hotspot’ als het gaat om ontwikkeling. De ChristenUnie-SGP wil hier stevig doorpakken. Zo nodig worden de plannen aangepast.
De ChristenUnie-SGP symboliseert dit met het betrekken van een winkelpand in het verpauperde winkelcentrum ‘De Biezenkamp’. De bewoners klagen daar steen en been over de staat van onderhoud en over de dichtgetimmerde appartementen. De ChristenUnie-SGP heeft ‘De Biezenkamp’ verklaard tot hotspot voor de komende raadsperiode. Hier moet wat gedaan worden ondanks de problemen die er zijn rondom de onteigening van een paar woningen. Misschien moeten we de lege winkelpanden weer tijdelijk in gebruik nemen en de omgeving verder afbouwen. De ChristenUnie-SGP geeft het goede voorbeeld door de winkel tegenover ‘Jumbo’ tijdelijk te huren.
De openingstijden van de winkel worden via de website http://leusden.christenunie.nl gepresenteerd. Zaterdag om 16.00 uur komt Gertjan Segers, 2e kamerlid voor de ChristenUnie, de winkel openen.
Vanaf 10.00 uur staat er een springkussen bij de winkel voor de kinderen.

Reacties op 'Campagneactiviteiten Biezenkamp'