André Rouvoet bezoekt Provincie Utrecht

donderdag 20 mei 2010 11:44

Op vrijdag 28 mei bezoekt ChristenUnie lijsttrekker André Rouvoet met de Top 12 van de ChristenUnie de Provincie Utrecht.
Na bedrijfsbezoeken dineert André Rouvoet ’s avonds in Amersfoort met Utrechtse ondernemers en leiders uit zorg, cultuur en politiek.
Het thema van dit diner is de komende bezuinigingen: Waar moet de overheid op bezuinigen? Wat is het effect van de bezuinigingsvoorstellen van de ChristenUnie op de maatschappij?

Na bedrijfsbezoeken dineert André Rouvoet ’s avonds in Amersfoort met Utrechtse ondernemers en leiders uit  zorg, cultuur en politiek.

Campagneavond met André Rouvoet in Bunschoten-Spakenburg

De dag wordt afgesloten met een grootse campagneavond in ChristenUnie bolwerk Bunschoten-Spakenburg. Tijdens deze avond houdt André Rouvoet een toespraak. Ook is er voor bezoekers de mogelijkheid kandidaat Tweede Kamer leden Arie Slob, Ed Anker,

Cynthia Ortega en Carola Schouten te ontmoeten.

De avond is vrij toegankelijk voor alle belangstellenden en begint om 20:00 in

De Eemlandhoeve, Bisschopsweg5b in Bunschoten.

Het bezoek van André Rouvoet is onderdeel van Rouvoet Regionaal Tour. In de ‘hete’ campagnetijd trekt ChristenUnie lijsttrekker André Rouvoet door het land samen met de regionale kandidaat-Kamerleden en een vaste campagnecrew. In een tijdsbestek van 4 weken heeft André in de twaalf provincies spreekwoordelijk zijn gezicht laten zien.

Voor meer informatie over het bezoek van André Rouvoet en de campagneavond kunt u contact opnemen met:

Laurens Wijmenga

E-mail: Laurens.wijmenga@gmail.com