Informatieavond Wet Voorzieningen Gehandicapten (WVG)

donderdag 06 mei 2004 21:19

Op donderdag 13 mei 2004 zal in De Korf te Leusden een informatieavond gehouden worden over de toekomstige wijzigingen in de Wet Voorzieningen Gehandicapten (WVG). Aanvangstijd 19.30 uur.

Ook de ChristenUnie/SGP fractie volgt de ontwikkelingen rond de WVG op de voet. In een tijd waarin op veel zaken wordt bezuinigd, vinden wij het van groot belang dat voorzieningen in voldoende, ja wat ons betreft, in ruime mate aanwezig moeten zijn en blijven.
U mag ons daarop aanspreken......!!

Reacties op 'Informatieavond Wet Voorzieningen Gehandicapten (WVG)'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 15-01-2015 04:30
Prestaties, het Replica Watches nieuwe kaliber 47B gecertificeerd COSC chronometer - zoals alle Rolex Replica bewegingen - presenteert een andere technische exclusieve gereserveerde verzameling Breitling voor Bentley: een Breitling Replica 30 seconden chronograaf. Centrale chronograaf hand voert een tour van wijzerplaat in een halve minuut, in plaats van de gebruikelijke 60 seconden, waardoor een zeer nauwkeurige lezing tot en met 1/8 van een seconde.