Opening Leusden Natuurlijk

Wout opening Leusden natuurlijk .jpgmaandag 25 april 2022 17:45

Afgelopen week opende ‘Leusden Natuurlijk!’ haar winkel aan 't Erf. Ook DownTown Leusden vindt hier haar plek met een eigen cadeauwinkel waar mensen met een verstandelijke beperking verkoopwerk doen.

Leusden natuurlijk zorgt voor de toeristische informatie in ons dorp. De Leusderkrant schreef daarover: "De stichting staat sinds enige tijd op eigen benen en trok zich terug uit een samenwerkingsverband met Amersfoort om meer beleidsvrijheid te krijgen. De opening van een eigen winkel was één van de speerpunten. Tot voor enige tijd was de toeristische informatievoorziening in de vorm van een VVV-balie in de bibliotheek ondergebracht."

Ons voormalig raadslid Karolien Pouwels heeft zich altijd (vaak met succes) hard gemaakt voor DownTown Leusden. Dat is een initiatief waarin mensen met een beperking volop meedoen met allerhande maatschappelijke activiteiten. DownTown Leusden doet nu mee met de cadeauwinkel die ook in het pand van Leusden Natuurlijk te vinden is.

Bekijk ook de website van: Leusden Natuurlijk of lees meer over de opening in de Leusderkrant